Zagadnienia podstawowe, jak i zaawansowane mechanizmy i koncepty wchodzące w skład biblioteki RxJs.
Cel szkolenia
Szkolenia prowadzone są wg najbardziej aktualnych sposóbów programowania w JS/TS
oraz na najnowszych wersjach frameworków i bibliotek.
Program szkolenia
Program można modyfikować lub łączyć z programami innych moich szkoleń; jednak przed zamówieniem należy
uzgodnić taką zmianę.
-
Biblioteka RxJs - podstawy
- Koncepcja reaktywnego programowania
- Mirable diagram
-
Tworzenie (typy) strumieni
- Observable
- Subject
- BehaviorSubject
- ReplaySubject
-
Operatory
-
Przetwarzanie strumieni
- map
- exhaust
- group
- scan ...
-
Filtrowanie strumieni
- filter
- throttling
- skip
- debounce ...
-
Łączenie strumieni
- zip
- merge
- combine
- latest ...
-
Narzędzia
- tap
- delay
- toPromise ...
-
Przetwarzanie strumieni
-
Komunikacja z serwerem
- HTTP - Ajax
- WebSocket
-
Zagadnienia zaawansowane
- Cold vs Hot observables
- Higher-order observables
- Tworzenie własnych operatorów
Czas trwania
Szkolenie można wydłużyć lub skrócić po wcześniejszym uzgodnieniu.
Szkolenie trwa
1 dzień
Adresaci szkolenia
Szkolenie Programowanie Reaktywne adresowane jest do programistów znających JavaScript.
Forma szkolenia
Szkolenie ma charakter warsztatowy
Może być zrealizowane stacjonarnie lub
zdalnie.
Wycena szkolenia grupowego
Cena usługi zależy od czasu trwania szkolenia oraz liczby
uczestników.
CENA NETTO:
0 zł
Wycena zajęć indywidualnych
CENA:
0 zł
Lekcja poza pakietem: 100 zł
Pierwsza lekcja próbna jest bezpłatna
Pierwsza lekcja próbna jest bezpłatna
Informacje dodatkowe
Jak przygotować się do szkolenia
Informacje ogólne
Info ogólne
- Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin lekcyjnych + przerwy.
- Ze względu na warsztatowy charakter szkolenia bądź na czas. Standardowo zaczynamy o 9:00 - o ile nie zostało ustalone inaczej.
- Jest ważne, abyś dobrze radził sobie z obsługą komputera oraz znał (w praktyce) podstawowe skróty klawiaturowe; np. Alt+Tab czy Ctrl+Tilde.
- W czasie szkolenie postaraj się nie używać telefonu i innych rozpraszaczy; dobrze jest też wyłączyć wszystkie niepotrzebne aplikacje na komputerze.
-
Po szkoleniu uczestnik otrzyma materiały w formie elektronicznej; zawierają
one bardziej zaawansowane przykłady oraz
aplikacje w formie repozytoriów git.
Materiały nie zawierają opisów czy regułek. - Podczas szkolenia zdalnego, każdy z uczestników będzie proszony (co jakiś czas) o wykonanie prostego zadania (z udostępnionym ekranem) w celu utrzymania koncentracji i utrwalenia poruszanego tematu.
Sprzęt oraz oprogramowanie uczestnika
Niezbędny sprzęt
- Szybki komputer (np. i5 lub i7, SSD, min. 8GB RAM) z uprawnieniami administratora.
- Podczas szkolenia zdalnego niezbędne są dwa monitory oraz włączona kamerka internetowa
- Zaopatrz się we wszystko, co może być użyteczne np. myszkę czy notatnik.
Niezbędne oprogramowanie
-
Visual Studio Code lub inny dobry edytor
- Chrome
- Git
- Node.js (LTS)
Sala szkoleniowa
Sala szkoleniowa
Wyposażenie sali jeżeli szkolenie odbywa się w siedzibie klienta.
- szybki internet dla uczestników
- rzutnik/telewizor - najlepiej HDMI
- flipchart - opcjonalnie
- komfortowa przestrzeń dla każdego uczestnika
- możliwość swobodnego podejścia (przez trenera) do każdego uczestnika szkolenia
Twoje dane osobowe będą wykorzystywane
wyłącznie w celu obsługi tego zapytania.
wyłącznie w celu obsługi tego zapytania.
v. 1.0.352